دنیا رو ریز ببین

۱۹۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:6

فهرست و توضیحات:

مقدمه

روش مطالعه

در این مطالعه تعداد.................. بیماری مبتلا به HCV که برای اولین بار تشخیص داده شده اند و هنوز درمان برای آنها شروع نشده است مورد مطالعه قرار می گیرند. برای این گروه، آزمایشات معمولی بیوشیمیایی از جمله ALT و همچنین آزمایشات سرولوژیکی anti-Hcv ، RIBA، auti-HBC ، HIV صورت خواهد گرفت. آزمایش HCV-RVA مثبت می شوند آزمایش ژنوتایپ بر روی آنها صورت خواهد گرفت. سپس با توجه به نوع ژنوتایپ بدست آمده و با استفاده از پروتکل درمانی مشخص برای هر ژنوتایپ درمان مخصوص بوسیله پزشک متخصص کبد و گوارش بصورت زیر انجام می شود.

1- Pog.interferon/80mg/one t Ribavinn 1000-12000my/day

2- In Flx 3x106 /+

که درمان برای ژنوتایپ های 1.4 تا یکسال و برای ژنوتایپ های 2.3 به مدت 6 ماه می باشند.

نمونه سرم و خون کامل بیماران برای جداسازی سلول های نرنوکلر با روش فایکول قبل از شروع درمان و سپس در پایان درمن و شش ماه پس از پایان درمان انجام می شود. برای مشاهده تأثیر دارو در پایان سه ماهه اول درمان نیز از بیماران نمونه های خون و سرمتهیه و مورد مطالعه قرار خواهند گرفت. آزمایشاتی که در این مطالعه مودر انجام خواهد شد بصورت می باشند.

از آنجائیکه در این مطالعه می بایستی میزان viral 100d مشخص گردد satup کردن یک Real tinepcr برای HCV مورد نظر است، که ترجیحاً با روش استفاده از (Tayman)probe انجام می شود. به همین منظور بنا به داشتن یک منبع یا کنترل استاندارد است که در این پروژه نیز طراحی کنترل et-PCR برای روش Real-tine انجام خواهد شد. با استفاده از متد cloning قطعه مورد نظر که می بایستی بعناون کنترل در تهیه استاندارد استفاده شود تکثیر شده و سپس پداسمیه مورد نظر دارد: E.rol شده و پس از تکثیر و اطمینان از ورود قطعه مورد نظر رپدالمید، جداسازی پدالمیدهای حاوی قطعه کنترل انجام می شود. پلاسمیه ها شمارش شده و باسدش dilution از آنها برای setup کردن کنترل Red-tine ntpcr استفاده می شود. روش setup شده با کمیت های موجود در بازار نیز مقایسه می گردد. نمونه های سرم و سلول های بیماران جدا شده و آزمایشات کمی و کیفی Hcv-RT-PCR بر روی آنها انجام خواهد شد. جهت نشان دادن اینکه ویروس در سلول ها تکثیر می کند یا خیر با استفاده از روش negative-Sense-Pen این مسئله را نیز مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
دانلود

دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
دانلود

دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
کارفرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:7

فهرست و توضیحات:

مقدمه

نقد رمان شازده احتجاب

رمان شازده احتجاب نوشته هوشنگ گلشیری یک رمان غیر خطی ست که نویسنده در آن به شرح وقایع آخرین دوران قاجاریه می پردازد. این رمان از این جهت غیر خطی ست که زمان گذشته بعد از زمان حال در داستان روایت می شود. شخصیت های مهم رمان عبارتند از: شازده احتجاب همسرش فخرالنساء مستخدمش فخری شازده بزرگ پدربزرگ شازده احتجاب پدر و مادر شازده احتجاب مراد پیشکار سابق شازده و همسرش حسنی. شخصیت اصلی رمان یعنی شازده احتجاب مبتلا به بیماری سل است. او مردی با ذهنیتی سنتی ست که از اداره کردن عمارات ارث اجدادی اش سرباز زده و اموالش را صرف قمار می کند

داستان چند روایت کننده دارد: یک روایت کننده گلشیری به عنوان نویسنده داستان است. دیگری شازده احتجاب و سومی فخری. بخش های مختلف داستان از زبان این راویان نقل می شود.

زندگی شازده احتجاب با همسر و مستخدمش یک زندگی تکراری و بدون تغییر است. همسرش فخرالنساء دائم در خانه می ماند. این انزوا که برخلاف میل باطنی اوست و از طرف شازده احتجاب به او تحمیل شده باعث می شود که شازده احتجاب بتواند مردسالاری را در خانه حاکم کند.



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:24

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

عهد النهضة

ابراهیم طوقان / فلسطین

جمیل صدقی الزهاوی

شاعر بغدادی ، ولد من ابوین کردیین عام 1863م (1) ، تمیزت اسرتهما بالدین والفقه والادب (2) .

درس آداب اللغة الفارسیة والترکیة الى جانب العربیة ، واحرز کثیرا من العلوم والفنون ، وتعمق فی علم التوحید والفقه الاسلامی والمنطق والفلسفة والتصوف .

عین استاذا للقانون فی کلیة الحقوق .

الزهاوی کان « بطلا من ابطال النهضة&rlm » . « کان یهزج باغارید الفجر على ضفاف دجلة&rlm » (3) ، ثم یقضی اللیل ساهدا یقرا او ذاهلا ینظم ، فالقصص والمجلات منتثرة على سریره وعلى مقعده ، والاوراق تحت وسادته او فی ثیابه ، ویقول: « انظروا کیف اذیب عمری فی شعری ، انی ساذهب وستبقى اشعاری معبرة عن شعوری وناطقة بآلامی فهی دموع ذرفتها على الطرس&rlm » (4) .



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
پروؤه

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:2

فهرست و توضیحات:

تظاهرات بالینی :

کاهش عملکرد :

تورم و تغییر رنگ :

کوتاهی اندام :

دفورمیتی :

کریپتوس

وقتی اندام با دست معاینه شود بعلت اصطکاک قطعات شکسته شده با یگدیگر ، یک نوع حس یا صدای غش و غش (creptitues) احساس می شود آزمایشات و معاینه اندام از نظر کریپتوس می تواند باعث آسیب بیشتر عضو صدمه دیده شود لذا باید آنجا که امکان داشت از انجام این عمل اجتناب کرد .



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:30

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق
مراحل توسعه کارآفرینی توسط خانواده:

کارآفرینی:

کار آفرینی مفهومی است که همراه با خلقت بشر وجود داشته است. مروری بر ادبیات کارآفرینی نشان می&zwnj دهد که مفهوم کارآفرینی برای اولین بار توسط اقتصاددانان مطرح شد. سپس با توجه به اهمیت و نقش کارآفرینی در شکل&zwnj گیری تحولات اقتصادی در جوامع، دانشمندان علوم اجتماعی نیز به بررسی ویژگیهای فردی و اجتماعی کارآفرینان پرداختند. خانواده، کانونی است که در شکل&zwnj گیری این ویژگیها، می&zwnj تواند نقش حیاتی ایفا کند. در جوامع سنتی که مردان نقش « نان&zwnj آوری» و زنان نقش « خانه&zwnj داری و تربیت فرزندان» را بر عهده داشتند، انتقال ایده کسب و کار بیشتر از طرف مرد صورت می&zwnj گرفت؛ ساختار جدید خانواده درجامعه امروز و به تبع آن خروج زن از خانه، ظهور جلوه&zwnj های تازه&zwnj ای از بروز خلاقیت و نوآوری را در هر دو جنس زن و مرد باعث شد. بدنبال این تغییر نگرش؛ شیوه تولید،&zwnj سبک زندگی و نقش&zwnj های والدین در درون خانواده نیز دچار دگرگونی شد. به شکلی که هر کدام از والدین با رفتار خود می&zwnj توانند در رشد اعتماد به نفس،&zwnj خلق ایده&zwnj های جدید در خانواده و تعیین مسیر شغلی فرزندان، نقش&zwnj های اساسی را ایفاء کنند.

اگر خانواده را از دیدگاه نهادی مورد بررسی قرار دهیم به این نتیجه می&zwnj رسیم که که خانواده از نظر کمی و کیفی می&zwnj تواند کانون اصلی اندیشه کار و تلاش و پرورش روحیه خلق ایده و کار در افراد باشد. تحقق این امر مستلزم توجه ویژه والدین به ابعاد و ساحتهای حیات فردی فرزند از هنگام تولد تا زمان تکوین شخصیت اوست. وقتی پدر یا مادر همچون الگویی تلاشگر و مؤثر در عرصه کار و تولید در جامعه ظاهر شوند،&zwnj کارکردهای مثبت ناشی از فعالیت آنها فرزند را به سمت و سویی ترغیب می&zwnj نماید تا ذهن خود را به صورتی منسجم و ثمربخش به ادامه شغل والدین و یا حرفه&zwnj ای جدیدتر سوق دهد. برای چنین فردی دستیابی به منابع اقتصادی ناشی از کار و تسخیر فضاهای جدید، ارزش تلقی می&zwnj شود. چنین طرز تلقی از دنیای پیرامون، ذهن فرد را نسبت به خلق ایده&zwnj ای نو و استقلال اقتصادی و کسب موفقیت، دگرگون می&zwnj سازد. در این مرحله، نوجوان یا جوان ایده&zwnj کاری خود را با خانواده در میان می&zwnj گذارد چه بسا بتواند از تجربیات و رهنمودهای والدین و احتمالاً حمایت مالی و اجتماعی آنها بهره&zwnj مند شود. اینجاست که معیارها و ارزشهای خانواده برای فرزند ملاک عمل و چراغ راه او در مسیر کار و تلاش واقع می&zwnj شود. وظیفه والدین در چنین شرایطی تشریح ابعاد گسترده فعالیت اقتصادی به عنوان ارزش بنیادی برای فرزند و هدایت او در مسیر مطلوب، آغاز توأم با موفقیت را در راه&zwnj اندازی کسب و کار به همراه خواهد داشت.

میزان تحصیلات، نوع شغل والدین، ساخت خانواده، روابط خانوادگی (خصوصاً رابطه والدین با فرزندان)، درآمد خانواده و میزان برخورداری از امکانات رفاهی در شکل&zwnj گیری « فرهنگ کار» در خانواده می&zwnj تواند تأثیر داشته باشد. انسانهای متفاوت، توانمندیهای متفاوتی دارند که اگر از همان دوران نوجوانی در مسیر مشخص هدایت شوند، &zwnj می&zwnj توانند با خلق ایده&zwnj های جدید خود، تغییر در روند تولید و بالطبع تغییر در فرآیند تکنولوژی را آسان کنند.



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
پایان

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:84

فهرست مطالب

پیشگفتار

چکیده:

فصل اول

کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسأله پژو هش

اهمیت پژوهش

اهداف پژوهش

سؤالات و فرضیه های پژوهش

تعاریف اصطلاحات و مفاهیم

نگهداری[1]

تعمیرات[2]

نگهداری و تعمیرات[3]

فرهنگ[4]

مدیریت[5]

تکنولوژی[6]

ساختار[7]

فصل دوم

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مقدمه

شناخت سیستم نت:

خصوصیات یک سیستم نت

1- هزینه چرخه عمر:

2- تمرکز براهداف کلی سازمان:

3- تعیین یک خط مشی و سیاست قابلیت اطمینان:

4- مهارت بالای کارکنان نگهداری و تعمیرات:

5- تعیین حیطه کاری کارکنان نگهداری و تعمیرات:

6- سطح بالای برنامه ریزی و زمانبندی:

7- اولویت&zwnj بندی صحیح کارها:

8- درک صحیح مضمون نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه:

9- اجرای 100 درصدی برنامه&lrm ها:

10- آماده بودن به&zwnj موقع مواد و قطعات یدکی:

11- سطح خدمت یا سرویس دهی بموقع:

12- صحت کامل اطلاعات آرشیو فنی:

13- سازماندهی و انجام مناسب عملیات بنیادی و اساسی نگهداری و تعمیرات:

14- سطح بالای استانداردهای ایمنی:

15- نیازسنجی آموزشی دقیق برای کارکنان نگهداری و تعمیرات:

16- آنالیز علل اصلی و اساسی شکست و خرابی:

انواع سیستمهای نگهداری و تعمیرات

1- سیستم تعمیرات اضطراری[8]

2- سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه[9]

خصوصیات این سیستم عبارت است از:

مزایای این سیستم:

معایب این سیستم:

3- نگهداری بهره ور جامع[10]

4- سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگویانه[11]

5- سیستم نگهداری و تعمیرات کنشگرایانه[12]

6- سیستم نگهداری و تعمیرات دقیق[13]

بررسی فعالیت های انجام شده در زمینه سیستم نت

اصول اساسی مؤسسه مارشال جهت اجرای سیستم نگهداری تعمیرات پیشگیرانه در سازمان

2) در زمینه رویکرد تکنولوژی موجود در سازمان موارد ذیل مورد نظر مؤسسه مارشال می باشد:

3) در زمینه رویکرد ساختار سازمانی موارد ذیل مورد نظر مؤسسه مارشال می باشد :

4) در زمینه رویکرد فرهنگ سازمانی موارد ذیل مورد نظر مؤسسه مارشال می باشد :

بررسی پژوهش های مشابه


دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه23

فهرست مطالب

1- تلاش، تعمق وتعقل در سیاست

2- لزوم اجتماع:

سیاست چیست؟

3- در جهت احراز حاکمیت:

4- بهره&rlm گیرى از قدرت:

چکیده:

نوشتار حاضر از ضرورت زندگى اجتماعى و طرح مساله ساماندهى و سازماندهى مناسب، که وجود نهادهاى اجتماعى و سیاسى را مى&rlm طلبد، آغاز مى&rlm گردد و پس از آن به تعریف تحلیلى سیاست پرداخته، به نوعى چشم انداز سیاست دینى نزدیک مى&rlm شود . سپس نقش زنان و مردان را در هرم سه وجهى قدرت سیاسى مورد بحث قرار داده، آنگاه به دیدگاههاى مختلف تاریخى، علمى و فرهنگى در مورد زنان و روبرداشتى سیاسى از آن و به حقوق زنان از دیدگاه اسلام و قرآن مى&rlm پردازد . پس از آن خود را به آیات مربوط به زنان، در ارتباط با فعالیت&rlm سیاسى نزدیک کرده، بعد از تفاسیر و نظریات، مساله راس هرم قدرت و قاعده آن را در آیات باز شناخته و شواهدى تاریخى را ارائه مى&rlm کند همچون اشاره قرآن به داستان ملکه سبا، بیعت زنان با پیامبر و هجرت و جهاد زنان . در پایان پس از بررسى نهایى نتیجه&rlm گیرى را به بخش نخست&rlm بحث کشانده و تردید خود را در مورد ابهام تاریخى - فرهنگى مربوط به زنان، تصریح مى&rlm کند .

کلیدواژه&rlm ها:

قرآن، سیاست، زن، حقوق زنان

نوع انسان را که اشرف موجودات عالم است&rlm به معنویت دیگر انواع و معاونت نوع خود حاجت است هم در بقاى شخص و هم در بقاى نوع . . . و چون وجود نوع، بى معاونت صورت نمى&rlm بندد و معاونت&rlm بى اجتماع محال است، پس

نوع انسان بالطبع محتاج بود به اجتماع .

زندگى، پویش هماره در فرآیند تاثیرگذارى و تاثیرپذیرى بر جهان پیرامون، و عمل مدام بر آنها و در یک عبارت حساسیت&rlm به رویدادهاى دنیاى پیرامونى، چه خاص و چه عام، مى&rlm باشد . این امر در جهان حیوانى تحت تاثیر پیش ساختگى&rlm است و برنامه&rlm ریزى کنونى کمتر در آن مداخله دارد و در دنیاى انسانى، نسبت&rlm به دنیاى حیوانى، برنامه&rlm ریزى از پیش تعیین شده، محدودتر یا جزیى&rlm تر است . اجتماعى بودن انسان علاوه بر اینکه اساس زیستى دارد، نیازى آگاهانه است . حقیقت این است که آدمى براى رفع نیازهاى خود - حتى نیازهاى جسمى - نیازمند نوعى برنامه&rlm ریزى است . گرچه قصد آن نداریم که به کوچکترین واحد اجتماعى یعنى خانواده از دیدگاه جامعه&rlm شناسى بپردازیم، ولى تاملى کوتاه در آن نمایانگر نیاز به برنامه&rlm ریزى و کوشش سازمان یافته براى بقا، تحول و امنیت&rlm خانواده است . انسان براى رفع نیازهاى خود، ایجاد امنیت و مقابله با پرخاشگرى طبیعت غیرحیوانى و حیوانى، و پرخاشگرى انسانى، نیازمند ابزارهایى است . اگرچه این ابزارها توانست انسانهاى اولیه را از برخى پرخاشگریها در حد بسیار محدود، محافظت نماید، اما ناکارامدى آن و نیاز به پناه جستن در یک شرایط خاص، اجتماع انسانى را بوجود آورده است .

اسپریگنز (1370) معتقد است که هیچ یک از نیازهاى انسانى، به صرف آرزو برآورده نمى&rlm شوند . بشر در بهشت عدن زندگى نمى&rlm کند که طبیعت تمام خواسته&rlm هایش را برآورده کند [ بلکه حتى با پرخاشگرى همیشگى او نیز روبروست] بقا و پیشرفت&rlm بشر به کار و کوشش او بستگى دارد [ . این است ] که انسانها



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:14

فهرست و توضیحات:

مقدمه

لایه اوزون

مقدمه

تخریب لایه اوزون

چه کارخانه&zwnj هایى بر روى اوزون تأثیر مى&zwnj گذارند؟

کارخانجات مصرف کننده عمده گازهاى مخرب لایه اوزون در ایران ، عبارتند از: صنایع برودتى و سردکننده&zwnj ها و سازندگان یخچالها و فریزرهاى خانگى ، صنعتى و تجارى ، صنایع ابر و اسفنج سازى ، بخش دفع آفات کشاورزى و سیستمهاى تهویه مطبوع ، کپسولهاى اطفاى حریق ، حلال اسپریهاى پاک کننده قطعات الکترونیکى و در ساخت کولر اتومبیلها.

اگر لایه اوزون از بین برود، زندگی از کره زمین رخت بر خواهد بست. با از بین رفتن لایه حیاتی اوزون ، نسل بشری ، پوشش گیاهی و حیات جانوری در مدت کوتاهی به صورت اسفباری منقرض خواهد گردید. در حال حاضر که این لایه آسیب دیده است، تشعشعات ماورای بنفش که به زمین می&zwnj رسد شدت یافته و این مسأله باعث ایجاد سرطانهای پوست ، تضعیف مکانیزم دفاعی و ایمنی بدن انسان و همچنین ایجاد آب مروارید گردیده است. علاوه بر آن به علت آسیب دیدن لایه اوزون کل نظام زیست محیطی (اکوسیستم) در سراسر پهنه گیتی دچار ناهماهنگی و عدم توازن جدی و فزاینده شده است.



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی