دنیا رو ریز ببین

۴۰ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
ارزیابی

ارزیابی

ارزیابی عوامل موثر بر خستگی آسفالت در راستای افزایش عمر روسازی آن با روش فازی

خستگی عبارت است از پدیده ی شکست بر اثر تکرار بار، که تنش ایجاد شده توسط این بار ممکن است حتی به مراتب کوچک تر از مقاومت نهایی مصالح باشد .ترکهای ناشی از خستگی، در مقاطع آسفالتی، با توجه به مکان پیدایش و نحوه ی گسترش آنها دو دسته است .دستهی اول ترک هایی است که در بخش پایینی مقطع آسفالتی پدید می آیند و سپس با تکرار بار بهسمت بالا گسترش مییابند. پیدایش این نوع ترک ها در مقاطع آسفالتی با ضخامت کم، رایج است . دسته دوم که در روسازی های ضخیم ام کان پیدایش بیش تری دارند، از سطح روسازی، شروع شده و به سمت پایین گسترش می یابند. این دسته از ترکها، نسبت به دستهی اول تاکنون کمتر مورد توجه و مطالعه قرار گرفته اند.



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود

دانلود سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته مدیریت اجرایی و MBA سالهای 84-93 با پاسخنامه

این مجموعه شامل 10 دوره اخیر آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته مدیریت اجرایی و MBA و مربوط به سالهای 84-85-86-87-88-89-90-91-92 , 93 به همراه پاسخنامه می باشد.

سوالات ارشد آزاد مدیریت اجرایی و MBA، سوالات ارشد آزاد مدیریت اجرایی و MBA، سوالات ارشد آزاد با پاسخنامه، سوالات ارشد آزاد با پاسخ، سوالات ارشد آزاد با جواب، سوالات ارشد آزاد با کلید ،سوالات ارشد آزاد با پاسخنامه، 84-85-86-87-88-89-90-91-92 , 93



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
مقاله

مقاله




فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:49

فهرست مطالب:
نقش مَسکن در جامعه امروزی
چکیده
مقدمه
جمعیت و خانوار در ایران
پیش&zwnj بینی جمعیت و هماهنگی و نظارت
سیاست&zwnj های مسکن در ایران
سیاست های مسکن در اروپا
دسته بندی مشکلات
راه حلها

چکیده :
مسکن در میان نیازهای مختلف انسان یکی از عوامل تعیین کننده و زندگی او می&zwnj باشد و کمیت و کیفیت و شرایط مکانی آن با روح و روان و سلامتی انسان ارتباط مستقیمی دارد. آمار قبل از انقلاب و بعد از آن مخصوصاً تهیه&zwnj کنندگان برنامه&zwnj های دوم و سوم مسکن، به اهمیت این نکته توجه کافی مبذول نکرده&zwnj اند.
به عنوان مثال برنامه دوم تعداد واحدای مسکونی مورد نیاز را 5/2 میلیون واحد برآورد می&zwnj کند. وزارت مسکن و شهر&zwnj سازی تنها برای ساختن 5 درصد آن متعهد می&zwnj شود و 95 درصد بقیه را بعهده بخش خصوصی قرار می&zwnj دهد. بخشی که نه تعریفی از آن بدست داده شده و نه تکلیفی برای آن مقرر شده است. نمونه محصول کار 6 ساله این بخش برج&zwnj سازی شمال تهران است که مشکلات قابل توجهی دارد.
در کشورهای اورپای غربی حداقل با 4 نوع سیاست به این امر پرداخته&zwnj اند و غالب آن کشورها در سیاست&zwnj های خود بصورت نسبی موفق بوده&zwnj اند. این چهار نوع سیاست&zwnj گذاری عبارت بوده از: 1. دست راستی (راست&zwnj گرا) 2. دست چپی (چپ&zwnj گرا) 3. میانه&zwnj رو 4. تاجریزم، که هر کدام بنحوی توانسته&zwnj اند در زمینة تأمین نیازهای مسکونی به نتایج نسبی قابل قبول برسند.
این مقاله بر آن است که این سیاست&zwnj ها را به صورت کلی با سیاست&zwnj های برنامه&zwnj های دوم و سوم مقایسه و امید می&zwnj رود نتایجی که بدست می&zwnj آید قابل استفاده در سیاست&zwnj گذاری مسکن باشد.
طی این مقاله جمعیت و خانوار و تعداد واحدهای مسکونی در سال 1375 و کمبودهای مسکن در سطح کشور بررسی شده است. با توجه به جدول شماره (1) تعداد 68482 واحد، چادر کپر و آلونک هستند و چنین واحدهایی نمی&zwnj توانند در مقابل زلزله پایداری داشته باشند. با توجه به جدول شماره (2) کمبود مسکن در سال 1375 برابر بوده با 696/117 واحد.
سپس پیش&zwnj بینی جمعیت تا سال 1400 با توجه به منابع موجود معمول گردیده و بر هماهنگی بین وزارت خانه&zwnj ها در امر مسکن و نظارت بر چگونگی هماهنگی تأکید شده است و عناوین اجزاء اصلی مسکن مطرح شده و در این باره قوانین و مقررات هماهنگ مورد نظر قرار گرفته است.
طی این بررسی بصورت کوتاه موضوع درآمد جمعیت ایران مورد بررسی قرار گرفته است و در این باره عدم تطابق قیمت برجها با متوسط درآمد مردم مورد نظر بوده و اینکه برجها برای ثروتمندان ساخته می&zwnj شود و بسیاری در آنها خالی است ولی از سوی دولت به این نکته توجهی نمی&zwnj شود.
سپس مشکلات برجسازی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
طی عناوین بعدی سیاست&zwnj گذاری مسکن در اروپای غربی و انگلیس مورد بررسی قرار گرفته و سعی شده تجزیه تحلیل مربوط به این بررسی با سیاست&zwnj های مسک ایران مقایسه شود. بعنوان مثال سیاست خصوصی در انگلستان که طی آن به خریداران بناهای مسکونی وام با درصد سود بسیار پائین اختصاص می&zwnj یابد و یا اینکه طی برنامه خصوصی سازی سازندگان بخش خصوصی تعریف و برای هر کدام تکالیف معینی تعیین می&zwnj شده است و قوانین مشخصی برای کار آنها معین می&zwnj شده است. چنین سیاست&zwnj هائی در ایران نیز قابل عمل است. یا اینکه سیاستمداران مسکن در کشورهای اروپائی سعی می&zwnj کنند بین واحدهای ملکی و استیجاری از نظر تعداد آنها، تعادل ایجاد کنند. نکته مهم اینکه سیاست&zwnj گذاری مسکن در اروپای غربی بفکر رفاه مردم هستند و هر گونه گرایش سیاسی داشته باشند باز در رابطه به کنترل بخش خصوصی و کنترل قیمت ساختمانهای ملکی و استیجاری اقدامات مؤثری انجام می&zwnj دهند. مؤسسات مالی آنها با درصدهای سود و بسیار پائین بخش بزرگی از قیمت واحد مسکونی را به خریداران وام می&zwnj دهند و درآمد ماهانه آنها را در دراز مدت بعنوان اقساط دریافت می&zwnj کنند و قیمت ملک از سوی مهندس مؤسسه مالی تعیین می&zwnj شود و مالک ساختمان حق اعتراض به آن قیمت ندارد.
در سیاست&zwnj های مسکن ایران تنها برنامه&zwnj های پنجساله مسکن با برنامه&zwnj های کشورهای اروپائی قابل مقایسه است. در این باره نحوه سرمایه&zwnj گذاری دولت در امر مسکن قبل و بعد از انقلاب، مورد بررسی قرار گرفته است.
و همچنین سیاست (پاک) پس&zwnj انداز- انبوه&zwnj سازی و کوچک&zwnj سازی مورد تحلیل قرار گرفته است. این زمینه با سیاست&zwnj های اروپائی قابل مقایسه نیست و چنین نتیجه&zwnj گیری شده که از میان سیاست&zwnj های فوق پاره&zwnj ای موفق و پاره&zwnj ای دیگر ناموفق بوده است. وام مسکن در بانک مسکن برای خرید یک واحد 75 متری کافی نیست و 24 درصد سود دارد که تقریباً وام دریافتی دو برابر شده و در مدتی کوتاه باید پرداخت شود.
ساختمانهای اجاره بشرط تملیک که از سوی وزارت مسکن و شهرسازی تعقیب می&zwnj شوند نتوانسته در قیمت ساختمانهای ساخته شده از سوی بخش خصوصی تأثیری بجای گذارد. و همچنان مسکن اقشار محروم کم&zwnj درآمد بدون متولی باقی مانده است.
مشکل بزرگ دیگر ساختمانهایی است که روی پایه آجری ساخته شده&zwnj اند و بدون اسکلت فلزی یا بتنی هستند و برابر آمارهای موجود 60 درصد ساختمانهای تهران و تبریز چنین هستند و نتیجه اینکه اینگونه ساختمانها در مقابل زلزله پایداری ندارند و سرعت و پایداری آنها پروژه بسیار بزرگی است که همت شهرداریها و وزارت مسکن و شهرسازی را طلب می&zwnj کند.
تخریب ساختمانهای موجود نیز مشکل دیگری است که ساختمانهای 1 و 2 و 3 طبقه بتن آرمه و اسکلت فلزی را تخریب می&zwnj کنند و بجای آن ساختمانهای 7 طبقه می&zwnj سازند که چنین امری نقض کامل منابع ملی است.
طی این مقاله مشکلات مسکن در 18 شماره دسته&zwnj بندی شده است و راه حلها نیز به آن 18 مورد پاسخ داده&zwnj اند.
در انتهای راه حلها سیاستهای بارز کشورهای اروپائی مطرح شده است که می&zwnj تواند در سیاستگذاری مسکن مورد استفاده سیاستگذاران مسکن کشور قرار گیرد.



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
پایان

پایان



فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:37

فهرست مطالب:
عنوان صفحه
چکیده : نحوه کار دستگاه
کاربرد ..........................................................................................................................................1
مقدمه و تاریخچه ..1
فصل اول : میکرو پروسسورها ..3
1-1 انواع میکروپرسسورها ..4
2-1 الکترونیک در زندگی امروز ..5
3-1 سیستمهای الکترونیکی ..6
4-1 مدارهای خطی و مدارهای رقمی ..6
5-1 مختصری راجع به AVR ..7
6-1 طراحی برای زبانهای C و BASIC ..8
7-1 خصوصیات ATMEGA16/ATMEGA16L 9
1-7-1 خصوصیات جانبی 10
2-7-1 فیوز بیت های ATMEGA16 12
8-1 بررسی پورت های میکرو کنترلر 14
1-8-1 پورت B 14
2-8-1 پورت C 17
3-8-1 پورت D 18
9-1 مدار داخلی ATMEGA16 21
فصل دوم : سخت افزار 22
1-2 طرز کار المان های مدار 23
2-2 شماتیک ونحوه اتصالات قطعات 25
3-2 تصویر مونتاژ شده مدار 26
فصل سوم : نرم افزار....................................................................................................................27
1-3 برنامه 28
2-3 شرح برنامه 31
طرح پروتل مدار 35
ضمائم
فهرست منابع



کاربرد :
این سیستم جهت نظم و سرعت بخشیدن به راه اندازی مشتری ها و رفاه حال مشتریان در بانک های کشور استفاده میشود. این سیستم هم اکنون در بانک های پارسیان و کشاورزی استفاده می شود.

مقدمه و تاریخچه :
ریزپردازنده وسیله ای است که می توان با دادن فرمان آن را به عملیات مختلف واداشت . یعنی یک کنترل کننده قابل برنامه ریزی است . همه ریزپردازنده ها سه عمل اساسی یکسانی را انجام می دهند : انتقال اطلاعات ، حساب و منطق ، تصمیم گیری ، اینها سه کار یکسان هستند که به وسیله هر ریزپردازنده ، کامپیوتر کوچک یا کامپیوتر مرکزی انجام می شود .
اولین ریزپردازنده تک تراشه ای ، ریزپردازنده Intel 4004 بود که توانست دو عدد 4 بیتی دودویی را جمع کند و عملیات متعدد دیگری را انجام دهد .
4004 با معیارهای امروزی یک وسیله کاملا ابتدایی بود که می توانست 4096 مکان مختلف را آدرس دهد. برای حل این مسئله بود که ریزپردازنده 8 بیتی ( 8008 ) به وسیله شرکت Intel معرفی شد .

Intel 8008:
Intel 8008 توانست اعداد 8 بیتی را ( که بایت نامیده می شوند ) به کار گیرد ، که این خود پیشرفت بزرگی نسبت به 4004 بود . تقریبا در همان زمان گشایشی در ساختن مدارهای منطقی NMOS ( نیمه هادی اکسید فلز از نوع N )پیش آمد . منطق NMOS بسیار سریع تر از PMOS است . به علاوه از یک منبع تغذیه مثبت استفاده می کند که آن را برای اتصال به مدارهای منطقی TTL سازگارتر می کند . خصوصیات مذکور از این جهت دارای اهمیت است که بسیاری از مدارهای جنبی ریزپردازنده از نوع TTL هستند . NMOS سرعت ریزپردازنده را با ضریبی در حدود 25 بار افزایش می دهد که رقم چشمگیری است .
این تکنولوژی جدید درساختمان ریزپردازنده معروف امروزی یعنی Intel 8080 به کار برده شد .



Intel 8080:
Intel 8080 در 1973 و معرفی آن دنیا را به دوره ریزپردازنده وارد کرد . 8080 نوع بسیار غنی شده ای از 8080 بود که می توانست 500000 عمل را در ثانیه انجام دهد و 64 کیلو بایت از حافظه را آدرس می دهد و 500000 دستورالعمل را در ثانیه اجرا کند . امتیاز اصلی Z80 نسبت به 8080 این است که می تواند از دستورالعمل هایی که برای 8080 می شوند نیز استفاده کند . نرم افزاری که برای 8080 استفاده می شود بدون پیچیدگی بر روی Z80 قابل اجرا است . یک مشخصه سخت افزاری مهم Z80 در مقایسه با 8080 آرایش کامل تر ثبات هاست . Z80 همچنین مکانیزمی را به کار می گیرد که حافظه RAM دینامیکی را به طور خورکار تازه می کند . این دو مشخصه اضافی موجب برتری Z80 نسبت به Intel 8080 شده است.
سایر ریزپردازنده های اولیه :
تا سال 1973 ، Intel تولید کننده اصلی ریزپردازنده ها بود . بعد از آن تولید کنندگان دیگر متوجه شدند که این وسیله جدید دارای آینده است و شروع به تولید انواع اصلاح شده دیگری از ریزپردازنده Intel 8080 کردند .


ریزپردازنده های امروزی :
به نظر می رسد که آینده توجه ریزپردازنده در دست سه شرکت Intel ، Motorola و Zilog است . این
شرکت ها هر یک با دو سال یک بار انواع پیشرفته تری از ریزپردازنده ها را تولید می کنند . امروزه ریزپردازنده ها از نظر اندازه بین 4 تا 32 بیت دارند .



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
جزوه

جزوه

رشته علوم تربیتی

جزوه روش ها و فنون راهنمایی و مشاوره همراه نکات مهم

اگر بعد از خرید در دانلود فایل مشکل داشتید لطفا از طریق پشتیبانی موضوع را اطلاع دهید.

در صورتی که موقع خرید از طرف بانک پیغام خطا دریافت کردید چند دقیقه بعد اقدام کنید.

در صورتی که لینک دانلود به ایمیلتان ارسال نشده بود کافی است ایمیل خودتان را در قسمت پیگیری سفارش وارد کرده و ارسال را بزنید سپس در صفحه باز شده روی لینک دانلود کلیک کنید.

پشتیبانی:alireza0android@gmail.com

با خرید این محصول از ما حمایت کنید.

با تشکر :AlirezA



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
بسته

بسته

دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
پروژه

پروژه

دوران ما را بدرستی عصر اطلاعات نامیده اند. در اندیشه ما، « فناوری اطلاعات» به مفهوم گردآوری، سازماندهی و پردازش داده های خام است بگونه ای که از آن « معرفت» جدید تولید شود. ظهور شبکه های کامپیوتری در دهه هفتاد میلادی تمام اسباب و لوازم تولید معرفت و دانش را فراهم کرد و به آن شتابی انفجار گونه داد شاید به کار بردن واژه « انقلاب اطلاعاتی» برای این روند تولید دانش مناسبتر باشد.



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
سری

سری

این پاورپوینت ها در مورد مباحث حقوقی و قراردادی تونل می باشد



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
نمونه

نمونه

نمونه سوالات رشته ی علوم اجتماعی , کارآفرینی و توانمندسازی

جهت ارائه خدمات کامل به دانشجویان دانشگاه پیام نور رشته ی علوم اجتماعی ، نمونه سوالات دانشگاه پیام نور را برای هر نیمسال تحصیلی در اختیار شما دانشجویان قرار خواهیم داد

دانلود 240 نمونه سوالات کارآفرینی و توانمندسازی همراه با پاسخ نامه + رشته ی علوم اجتماعی

از نیمسال 90 &ndash 89

نیمسال 91 &ndash 90

نیمسال 92 &ndash 91

نیمسال 93 &ndash 92

نیمسال 94 &ndash 93

در هر آزمون نیمسال حداقل هفت تا هشت نمره از نمونه سوالات ترم های قبلی داده می شود امیدواریم دانشجویان عزیز با مطالعه این نمونه سوالات نمره قبولی را خیلی راحتر از سایر دانشجویان کسب کنن و باعث پیشرفت تحصیلیشان شود.



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی
  • ۰
  • ۰
نمونه

نمونه

نمونه سوالات رشته ی علوم اجتماعی , جامعه شناسی خانواده

جهت ارائه خدمات کامل به دانشجویان دانشگاه پیام نور رشته ی علوم اجتماعی ، نمونه سوالات دانشگاه پیام نور را برای هر نیمسال تحصیلی در اختیار شما دانشجویان قرار خواهیم داد

دانلود 240 نمونه سوالات جامعه شناسی خانواده همراه با پاسخ نامه + رشته ی علوم اجتماعی

از نیمسال 90 &ndash 89

نیمسال 91 &ndash 90

نیمسال 92 &ndash 91

نیمسال 93 &ndash 92

نیمسال 94 &ndash 93

در هر آزمون نیمسال حداقل هفت تا هشت نمره از نمونه سوالات ترم های قبلی داده می شود امیدواریم دانشجویان عزیز با مطالعه این نمونه سوالات نمره قبولی را خیلی راحتر از سایر دانشجویان کسب کنن و باعث پیشرفت تحصیلیشان شود.



دریافت‌فایل



  • محسن یوسفی